×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
مرگ هفت نفر در تصادفات ایام نوروز خوزستان

سرهنگ رضا دولتشاهی بیان کرد: با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان کاهش یافته اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است گفت: در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، ماهشهر، کارون و آبادان افزایشی بوده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است اظهار کرد: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه در ۲ شهرستان اهواز و خرمشهر شاهد کاهش تصادفات هستیم اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.

رییس پلیس راهور خوزستان با ابراز ناراحتی از وضعیت آسفالت در اهواز تصریح کرد: یکی از عوامل تصادفات و وارد شدن خسارت به خودروهای شهروندان شرایط نامناسب آسفالت و چاله‌هایی است که در خیابان‌های

این شهر وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: در زمان وقوع آبگرفتگی به دلیل نامشخص شدن چاله‌ها و یا دریچه‌های فاضلاب خودروهای زیادی به دلیل سقوط در این فضاها دچار آسیب‌های جدی می‌شوند.

پیش از این رییس پلیس راه خوزستان از کاهش ۲۱ درصدی تصادف در ایام نوروز امسال خوزستان خبر داد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.