×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۴ کشته و ۲۶ مصدوم در حوادث ترافیکی نوروزی خوزستان

عارف شرهانی اظهار کرد: در پی برخورد یک خودرو پژو  به کوه که ساعت ۱۴:۵۰ (یکم فروردین ماه) در جاده امام زاده سلطان ابراهیم – ایذه رخ داد، یک مرد ۵۸ ساله و یک زن ۵۲ ساله کشته و یک مرد ۲۸ ساله و دو زن ۱۹ و ۲۷ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین در پی برخورد یک خودروی پژو ۴۰۵ و یک سمند که ساعت ۱۵:۱۵ (۲ فروردین ماه) در جاده پیون ایذه رخ داد، ۱۰ نفر شامل یک پسر ۱۴ ساله، چهار مرد ۲۹، ۳۱، ۳۹ و ۵۷ ساله و پنج زن ۲۴، ۲۶، ۲۷، ۴۰ و ۶۵ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در  حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ که ساعت ۱۷:۱۵ (۲ فروردین ماه) در محور آزادراه خلیج فارس رخ داد، دو مرد ۴۴ و ۵۰ ساله، دو دختر هشت و ۱۳ ساله و یک زن ۴۰ ساله مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در حادثه برخورد یک خودرو پراید و یک پژو که ساعت ۱۸:۳۸ (۲ فروردین ماه) در جاده بین کوشکک و جنت مکان در گتوند رخ داد، یک مرد ۵۰ ساله کشته شد و یک زن ۲۲ ساله و دو مرد  ۲۴ و ۴۰ ساله مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در پی واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۲۲:۱۹ (۲ فروردین ماه) در شوش رخ داد، سه مرد ۲۰ و ۲۵ ساله مصدوم شدند.

شرهانی بیان کرد: در حادثه برخورد پژو پارس و تیبا که ساعت ۱۷:۱۵ روز ۳ فروردین ماه در محور سربندر – شادگان رخ داد، یک مرد ۶۳ ساله کشته شد و یک زن ۳۹ ساله و یک مرد ۴۱ ساله مصدوم شدند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.