×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: اهواز نیازمند یک سالن ورزشی بین‌المللی است

حمید بنی تمیم روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با همت استاندار، تجهیزات ایمنی برای هفت ایستگاه آبی در هفت شهر استان خریداری و در آستانه تعطیلات سال جدید بکارگیری شدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های هیات نجات غریق استان و بسیج سازندگی در خرید قایق و تجهیزات نجات غریق افزود: امیدوارم موضوع پیشگیری از حوادث ناشی از غرق شدگی دغدغه های ارگان ها و نهادها قرار گرفته و شاهد کاهش آمار مغروقین در سواحل استان خوزستان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه استاندار نگاه خاصی به ورزش و برگزاری منظم جلسات شورای ورزش و ساماندهی امور جوانان داشته و این امر باعث قوت قلب دست اندرکاران رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود.

ارتقا جایگاه ورزش خوزستان از هجدهم به ششم

وی افزود: در ارزیابی طرح شهید رجایی که یکی از معتبرترین ارزیابی‌های دستگاه های اجرایی است، ورزش و جوانان خوزستان در سال ۱۴۰۲ از رتبه هجدهم به رتبه ششم ارتقا داشت.

مدیرکل ورزش خوزستان در ادامه به اعتبارات پرداختی به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در این بین شهرستان ایذه، بیشترین اعتبار را دریافت کرده است. یکی از برنامه های ما در سال آینده، تحت پوشش قرار دادن رشته‌های ورزشی توسط ارگان ها و شرکت های متعدد استان که امیدواریم در این خصوص اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی احداث هفت، هشت خانه ورزشی در اهواز را از دیگر نیازهای ورزش استان برشمرد و افزود: اگرچه در احداث پروژه با محدودیت‌هایی موجه هستیم اما هزینه ساخت این خانه‌ها شاید کمتر از یک هزار میلیارد ریال باشد.

در پایان این نشست، طی مراسمی تجهیزات لازم برای هفت ایستگاه آبی در سواحل شهرهای مختلف استان اهدا شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.