×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
چرا به حضرت آیت الله حسن زاده(مدظله العالی)رأى مى دهیم؟؟؟

انتخابات ۱۱ اسفند،حماسه دیگری در تاریخ سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است.انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درسال جاری نیازمند شناسایی و معرفی کاندیداهای اصلح به جامعه اسلامی است. کاندیداهای محترمی که توسط شورای معزز نگهبان تائید شده اند،شایسته راهیابی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستند.اما آنچه در بحث انتخابات مطرح می باشد، در وهله اول حضورپرشور پای صندوق رأى و در مرحله بعد شناخت اصلح است،در میان کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری،حضرت آیت الله حاج سیدابوالحسن حسن زاده(حفظه الله)به عنوان چهره ای نام آشنا،عالِمی ربّانی و مردم دار،فقیهی متقی و انقلابی حضوردارند که مایه مباهات حوزه علمیه استان خوزستان است.از آنجایی که باید رأى دادن بر اساس شناخت مردم نسبت به کاندیداهای محترم باشد به ۷دلیل از ادله انتخاب معظم له بعنوان کاندیدای اصلح مجلس خبرگان اشاره میکنیم:

(۱): به دلیل اینکه ایشان از سابقون انقلاب اسلامی بوده‌اند و قبل از پیروزی انقلاب و در جریان تظاهرات علیه رژیم پهلوی توسط دژخیمان شاه از ناحیه پا مجروح گردیده و به فیض جانبازی نائل آمده‌اند مجلس خبرگان رهبری نیازمند عالمانی است که خطرها را به جان خریده و پای انقلاب اسلامی ایستادگی نمایند و معظم له این چنین هستند.درهشت سال دفاع مقدس نیز بارها بعنوان مُبلّغ به جبهه های حق علیه باطل شتافتندو به خواست خدا و برای آینده انقلاب اسلامی از خطرات احتمالی که درجبهه وجود داشت نجات پیداکردند.

(۲): به آیت الله حسن‌زاده(مدظله العالی) رأی می‌دهیم، زیرا در دوران تحصیل در حوزه علمیه از محضر بزرگ و اساطین فقه و اصول در شوشتر اهواز و قم کسب فیض نمودند و هم اکنون ایشان مجتهدی مسلّم است و شاگردان بسیاری در حوزه علمیه اهواز ازمحضر معظم له کسب فیض کرده اند. بدیهی است مجلس خبرگان به شخصیتی نیازمندمی باشد که یا مجتهد باشد و یا توان تشخیص مجتهد جامع الشرایط را داشته باشد و استاد فرزانه ما این چنین است که آراء فقها را به خوبی میداند،شخصیت‌های علمی حوزوی را به نیکی می شناسدو از بزرگان علمی مجلس خبرگان اطلاع کافی دارد.

(۳): دلیل رای دادن به معظم له، آن است که ایشان همواره زندگی طلبگی داشته‌اند و با اینکه می توانستند در رفاه کامل باشند اما همیشه روحیه ساده زیستی و مردم داریِ خویش را حفظ کرده‌اند و با توجه به این که در مناسب مختلفی همچون امامت موقت جمعه، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در استان خوزستان و دیگر مسئولیت‌ها ایفای نقش نمودند، همواره زی طلبگی را مراعات کرده و می کنند. در مجلس خبرگان نیازمند علمایی هستیم که با مشی طلبگی در میان مردم بوده و به تبلیغ دین آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازند.

(۴): رای ما به آیت الله حسن‌زاده (مدظله العالی)می باشد، زیرا ایشان قانون مدار می‌باشند و قانون را فصل الخطاب می‌دانند. مجلس خبرگان جایگاه (فقهای قانون مدار است نه قانون فرار) و معظم له فقیهی قانون شناس و پایبند به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

(۵): به آیت الله حسن‌زاده (مدظلهالعالی)رأی می‌دهیم، زیرا ایشان قومیتگرا نیستند و به تمام اقوام ایرانی خصوصا اقوامی که در استان خوزستان شرف حضور دارند احترام می‌گذاند و با یک نوع نگاه به مردم خدمتگزاری می‌کنند و از تبعیض بیزار هستند.معظم له همواره در مناصبی که بوده‌اند و حتی در حوزه علمیه خویش ودر معاونت‌های گوناگون آن حوزه مبارکه ترکیب قومیّتی را مراعات نموده اند. مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نماینده ای نیاز دارند که با همه اقوام دارای تعامل مطلوب بوده و قومی را به قوم دیگر برتری ندهد.حضرت آیت الله حسن‌ زاده(دامت برکاته) چنین شخصیتی داشته و دارند و همه مردم از دیدگاه ایشان محترم و شایسته خدمت رسانی می باشند.

(۶): رای ما به آیت الله حاج سید ابوالحسن حسن‌زاده(حفظه الله)است، زیرا ایشان همواره عدالت در سخن را رعایت می‌کنند.هرجا از مسئولین محترم،خدمتگزاری نسبت به مردم شریف مامشاهده‌ کرده اند، در کلام خویش ازحرکت مسئولین امر تقدیر نموده و اگر دست اندرکارانِ امور،احتیاج به نقد منصفانه داشته باشند علاوه بر بیان نقاط قوت با دید انصاف نقاط ضعف آنان را بیان کرد و راه حل مشکلات را به مسئولین مربوطه گوشزد می‌کنند و شور انقلابی در سخن گفتن را با عدالت قرین می‌نمایند. این شیوه صحیح گفتار یک انسان مومن است.ما در مجلس خبرگان رهبری نیاز مند نماینده‌ای هستیم که عدالت در سخن را رعایت نماید.

(۷): آیت الله حسن‌زاده(سلمه الله) انتخاب ماست، زیرا معظم له بااشرافی‌گری مخالف است.ایشان این ادعا را در عمل خویش ثابت کرده‌اند و ساده زیستی سرلوحه عملکرد آن عالم متخلق و ربّانی است.مجلس با وزانت خبرگان محفل علمای بزرگوار و با وجاهت دین است و زیبنده این مجلس انقلابی، ساده زیستی و سلوک طلبگی است.

این چند دلیل راه مختصری برای شناخت سید شریف الحسب و النسب، عالم ربانی و فقیه صمدانی،عالم متعبد و ایستاده درمیدان مجاهدت،استاد فرزانه،متخلّق و مردم دار حضرت آیت الله حسن زاده(دامت برکاته)می باشد.زیبنده است امّت حزب الله و همیشه درصحنه خوزستان با حضور دشمن شکن و حداکثری درپای صندوق رأى، با انتخاب آیت الله حسن زاده به عنوان نماینده مردم شریف استان خوزستان درمجلس خبرگان رهبری،روح تازه ای در این مجلس با وزانت دمیده شود.
به امید پیروزی ملت ایران درمقابل جبهه استکبارجهانی.

امین بهرامی(شریعت شوشتری)

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.