×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
کشور در دولت سیزدهم به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شده است

رضامراد صحرایی روز شنبه در حاشیه افتتاح یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در اهواز بیان کرد: هدف اصلی سفر به خوزستان دیدار با دانش‌آموزان حاضر در اردوهای راهیان نور بوده است.

وی گفت: در خوزستان اقدامات بسیار خوبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت انجام شده و خدمات رسانی به زائران بسیار خوب انجام می‌گیرد.

صحرایی با بیان اینکه خوزستان در حوزه مدرسه‌سازی عملکرد بسیار خوبی دارد افزود: مدرسه‌سازی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و همواره بر توسعه فضاهای آموزشی کشور تاکید شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدارسی که در این دولت ساخته شده قابل مقایسه با دولت‌های قبلی نیست که نشان دهنده اهتمام دولت مردمی سیزدهم بر امر مدرسه‌سازی است.

وی تاکید کرد: فضای مناسب در تحصیل و فعالیت دانش آموزان و معلم‌ها اثر مثبت دارد .

علی اکبر حسینی محراب تصریح کرد: امید است با این نهضتی که خیران و آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه در استان شروع کرده است خوزستان به رتبه‌های علمی بالا در کشور دست یابد.

در دومین روز از سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان مدرسه ۶ کلاسه خیرساز “حاجیه خانم شکوه اقدس حریری” با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در منطقه آسیاباد اهواز افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش از روز گذشته در سفری ۲ روزه برای بازدید از یادمان‌های شهدا در خرمشهر و منطقه اروند و دیدار با دانش‌آموزان در کاروان‌های راهیان نور و حضور در چند نشست وارد خوزستان شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.