×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محدودیت‌ ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز اعلام شد

سرهنگ سعید حسنوند شنبه بیان کرد: محدویت‌های ترافیکی از میدان ساعت به سمت میدان مولوی، معابر منتهی به میدان مولوی و پل چهارم، خیابان آزادگان جنوبی از میدان شهدا به سمت سه راه آزادگان، تمامی معابر منتهی به خیابان‌های سلمان غربی و شرقی، خیابان شریعتی شمالی از تقاطع امام(ره) به سمت تقاطع سلمان فارسی، خیابان شریعتی جنوبی از نبش خیابان کافی به سمت تقاطع سلمان فارسی است.

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین شامل بلوار شهید مدنی مسیر شمال به جنوب و برعکس، خیابان زند مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال و برعکس، خیابان طالقانی مسیر شرق به غرب و خیابان رستگاری مسیر شرق و بالعکس استفاده کنند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: از ساکنانی که در محدوده طرح ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر اهواز زندگی می‌کنند درخواست می‌شود از پارک خودروهای خود از ساعت ۲۳ شنبه ۲۱ بهمن ماه در این مسیرها خودداری کنند.

پیش از این فرمانداری اهواز مسیر راهپمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال را از منطقه امانیه – میدان مولوی(سه گوش)- خیابان سلمان فارسی- چهار راه سلمان فارسی(نادری) تا چهار راه آبادان این شهرستان اعلام کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.