×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تغییر شرایط انتخابات با ورود آقایان زیدوندی ؛ رفیعی و موسوی در حوزه بزرگ ماهشهر

بر اساس آخرین گمانه زنی ها و بررسی های میدانی در حوزه انتخابیه ماهشهر؛ هندیجان؛ امیدیه و بندرامام آقایان سید مهران رفیعی ؛ سید عبدالله موسوی و حسین زیدوندی در میان سایر کاندیداها شرایط بهتری حکایت می کند. ناظران مسائل انتخاباتی بر این باورند که احراز صلاحیت این سه کاندیدا می تواند موجبات شور و مشارکت سایر سلایق سیاسی در این حوزه انتخابیه بزرگ را فراهم کند . به نظر می رسد در این دوره از انتخابات چهره های جدید شانس بیشتری برای راهیابی به مجلس دوازدهم را نسبت به سایر کاندیداها که عملکرد آنان در کسوت استانداری و نمایندگی مجلس مورد انتقاد جدی قرار گرفته است.

گفته می شود تایید صلاحیت مهندس زیدوندی از مدیران خبره صنعت نفت و چهره اعتدال گرا می تواند در جذب آرای خاموش در حوزه بزرگ ماهشهر بسیار مثبت ارزیابی شود . انتظار می رود شورای نظارت در روزهای آینده با تایید این سه چهره محبوب اتفاقاتی مثبتی را در روند انتخابات پرشور رقم بزند.

با توجه به اینکه کاندیداهای مطرح تایید صلاحیت شده در حوزه ماهشهر، امیدیه، هندیجان از لحاظ قومیتی و مسئولیتی دارای سبد رای مشترکی می باشند طبق بررسی های میدانی در صورت تایید صلاحیت و ورود افرادی چون سید عبدالله موسوی از مدیران سابق نفتی ؛ سید مهران رفیعی از مدیران سابق سیاسی ، حسین زیدوندی از مدیران فعلی نفتی دارای شانس و اقبال بیشتری برای تصاحب کرسی نمایندگی در حوزه مذکور خواهند بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.