×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خوزستان پلی برای استخدام دولتی شده است/ درخواست انتقال نیروها بعد از ۶ ماه

سیدمحمد محمدی در نشست رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان که در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آبادان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان را با جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر پوشش می‌دهد.

وی افزود: شهرهای استان خوزستان در شرایطی هستند که پلی برای استخدام‌های دولتی هستند، یعنی افراد با آزمون استخدامی در شهرهای خوزستان جذب می‌شوند و  بعد از شش ماه درخواست انتقالی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: یکی از معضلات ما این است که از سوی نماینده گرفته تا فرماندار و معاونان، در این زمینه سفارش می‌شود اما ما داریم مقاومت می‌کنیم.

محمدی بیان کرد: در شادگان کمبود پرستار مشکل‌ساز است. از سوی دیگر در آبادان مشکل چارت سازمانی و افزایش ارائه خدمات داشتیم که این مساله موجب استخدام حجم زیادی از نیروهای شرکتی شده است و در انتهای سال ۱۴۰۰ جلوی آن را گرفتیم.

وی افزود: ۳۳ درصد نیروها شرکتی بودند که این میزان با تبدیل وضعیت به ۲۸ درصد رسیده است و ماهانه تنها ۳۴ میلیارد تومان از درآمدها بابت حقوق نیروهای شرکتی پرداخت می‌شود و عملا همه درآمد این دانشگاه خرج نیروهای شرکتی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: این مساله موجب می‌شود به تدریج بدهی‌های دانشگاه بیشتر شود و پولی که باید صرف سلامت و خدمت مردم شود، تنها صرف حقوق شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.