×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
این همه تخریب برای چه؟

اخیرا و همزمان با آغاز فرایند انتخابات پجلس، عده ای معدود با انتشار مطالبی خلاف واقع و مغشوش سعی در تخریب یکی از نمایندگان اهواز در مجلس دارند که در دوره اخیر مجلس توانسته برای دوبار حضور خود در هیئت رئیسه مجلس را تثبیت کند و بارها نیز در مجلس تلاش کرده صدای مردم محروم خوزستان باشد.
ممکن است به هر یک از نمایندگان مجلس انتقاداتی وارد باشد یا برخی از افراد انتقاداتی را متوجه آنان نمایند یا افراد به لحاظ دیدگاههای سیاسی متفاوت از هم فکر کنند اما تخریب های پیاپی و هدفمند تنها نشان دهنده ی اقدام هماهنگ در راستای رقابت منفی و از صحنه به در کردن رقباست بلکه اصل موضوع نقادی و پرسشگری از متولیان و نمایندگان را لوث می کند و به حاشیه می برد.

در حالیکه موضوعات بسیاری در حوزه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وجود دارد که امروز از مسئولان و نمایندگان و دست اندرکاران امور در کشورمان پرسیده شود، انتشار مطالبی سطحی و بی اهمیت و به قصد تخریب نوعی ایجاد حاشیه و فاصله گرفتن از متن مشکلات است و نه تنها خدمتی به مردم نیست بلکه مطالبات مردم استان را نیز به محاق می برد.

متاسفانه بجای آنکه نمایندگان خوزستانی که توانسته اند در فضای سیاسی کشور جای پایی پیدا کنند، صرف نظر از دیدگاههای سیاسی شان، تقویت بشوند شاهد تخریب های روزافزون علیه نماینده ای هستیم که با وجود حدود ۳۰۰ نماینده توانسته بعنوان یکی از معدود اعضای هیئت رئیسه مجلس به این جایگاه راه پیدا کند و جایگاه خوزستان در هیئت رئیسه مجلس را نهادینه کند.
رقابت های انتخاباتی و موافقت ها و مخالفت های جای خود، ولی جای حاشیه و متن نباید عوض شود و از طرفی موقعیت فرزندان استان در عرصه سیاست ملی نیز نباید تضعیف شود، همچنانکه اصفهانی ها و کرمانی ها و یزدی ها فارغ از نگاههای سیاسی شان، چنین رویکردی دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.