×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
باران سجیل

صدای مظلومانه مردمی به گوش می‌رسد که برای دفاع از سرزمین خویش بیش از هفت دهه است مردانه در مقابل گرگ‌های بی رحم و کودک کش صهیونیسم مقاومت کرده‌اند.

صدا اما این بار با همیشه متفاوت است، صدای طوفانی الهی است که ابابیل را به همراه سجیل به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشانده است تا غاصبان اولین قبله مسلمانان را از پای دربیاورد.

باران سجیل است که توسط جوانان غیرتمند فلسطین بر سر رژیم غاصب و دیو صفت صهیونیستی شروع به باریدن کرده است. این باران برای صهیونیست بی برکت بوده، زیرا منجر به محو او خواهدشد،ولی باران سجیل برای دنیای کنونی و به‌ویژه جهان اسلام سراسر رحمت است زیرا مایه حذف غده سرطانی بنام اسرائیل می‌گردد.

به تابلوی خون و قیام فلسطین که نگاه می‌اندازی یک طرف مظلوم مقاوم را می‌بینی و طرف دیگر گرگ‌هایی که در کودک کشی هنرمندانه عمل می‌کنند.

به راستی چرا اسرائیل غاصب به کشتن کودکان علاقه مند است؟ دلیل آن این است که صهیونیست با این جنایت قصد دارد نسل فلسطینی‌ها را منقرض کرده و در آینده کسی با آنان مبارزه نکند.

از جهت دیگر کودکان را در آغوش مادرانشان و یا در گهواره‌ها به شهادت می‌رسانند تا فلسطینی‌ها را با داغ عزیزانشان زمین گیر کرده تا از مبارزه دست بکشند، حاشا که غیرتمندان فلسطینی زمین گیرشوند.

این طوفانی که توسط جوانان مقاوم فلسطینی علیه اسرائیل خونخوار برپا شده خاموش شدنی نیست و تا محو رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و در این راه پروردگار متعال خود مدافع ملت مظلوم فلسطین خواهد بود،زیرا درقرآن کریم آمده است: (ان الله یدافع الذین آمنوا) و این وعده تخلف ناپذیر الهی به وقوع خواهد پیوست و دوباره در کتاب وحی خداوند به جامعه ایمانی قُوّت قلب داده است که: (ان الله لایخلف المیعاد).

اما جریان طوفان الاقصی چه بود و چرا باران سجیل باعث شکست غیر قابل ترمیم اسرائیل شده است؟

ماجرا از اینجا شروع می‌شود که فلسطینی ها برخی از سربازان اسرائیلی را به اسارت درآورده و شرط آزادی آنان را آزادی برخی مبارزان فلسطینی اعلام می‌دارند، ولی رژیم غاصب صهیونیستی بنا را بر این می‌گذارد که نه تنها اسرای فلسطینی را آزاد نمی‌کند بلکه به زنان فلسطینی معتکف در مسجد الاقصی حمله خواهد کرد و به آنها رحم نخواهد کرد.

علاوه بر این حرکت غیر شرعی و غیر انسانی در آن مکان جشن و پایکوبی برگزار می‌کند. زمانی که جوانان باغیرت و مقاوم فلسطینی از نقشه شوم اسرائیلی‌ها باخبر شدند در سحرگاه همان روز باران سجیل را بر سر ابرهه‌های دوران باریدند و به فرموده امام دور اندیش و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)شکست غیر قابل ترمیمی را متوجه رژیم غاصب صهیونیستی کردند و البته حرکتی غیر از این از جوانان مبارز فلسطینی انتظار نمی‌رفت.

ملت مظلوم، مجاهد و مقاوم فلسطین نه تنها از سرزمین خویش بلکه از سرزمین اسلام و اولین قبله مسلمانان دفاع می‌کنند و عموم جامعه اسلامی وظیفه دارند تا در مقابل اسرائیل ابراز انزجار کرده و جنایات ددمنشانه رژیم خونخوار صهیونیستی را محکوم و از ملت فلسطین دفاع کنند.

امروز جنایات رژیم اشغالگر قدس بیش از هر زمان دیگر متوجه جامعه اسلامی و به‌ویژه مردم بی دفاع فلسطین است‌. از نسل کشی، تا عدم ترحم به پیران گرفته و از قطع اولین نیازهای حیات بشری مثل قطع غذا، دارو، آب، برق و سوخت گرفته تا رسیدن محموله کمک‌های مردمی به دست مظلومان بی دفاع، همه و همه نشان از سَبُعیّت اسرائیل خبیث است.

به درستی که احیاگر اسلام انقلابی در مقابل اسلام آمریکایی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) به خوبی و درستی اسرائیل را شناختند و فرمودند: «اسرائیل غده سرطانی است و باید ازصفحه روزگار محو شود».

به راستی که پیرجماران از ابتدای مبارزه علیه طاغوت و استکبار هیمنه آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم شکست و پس ازپیروزی انقلاب اسلامی براساس همین باور فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». همین کلمات باعث احیای روحیه مقاومت در جهان اسلام گردید و امروز جمهوری اسلامی این حبل المتین دین آنقدر استحکام دارد که فلسطین، عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و برخی ازدیگر کشورها به این ریسمان الهی چنگ زده‌اند و نظام اسلامی ایران را الگوی حرکت خود در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرارداده‌اند.

امروز جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و هم افزایی برای برون رفت فلسطین از بحران است. از جلسه و همایش‌های کاربردی گرفته تا تجمعات مختلف اقشار. از تالیف کتاب و مقالات علمی تا برگزاری راهپیمایی و تشکیل نشست‌های بصیرتی برای طبقات مختلف جامعه اسلامی.

همه و همه از جمله حرکت‌های مثبت و لازمی است که در شرایط کنونی برای تقویت محور مقاومت و ایجاد روحیه در بین جوانان مجاهد فلسطینی حائز اهمیت است.

اسرائیل چه بخواهد و چه نخواهد به زودی نابود می‌شود و خون به ناحق ریخته ملت مظلوم فلسطین در این سال‌های متمادی همانند اقیانوسی جاری، تمام جنایتکاران عالم به‌ویژه استکبارجهانی و اسرائیل دیو صفت را در خود غرق خواهد کرد و به هلاکت می‌رساند.

باران سجیل اما به پایان نمی‌رسد و تا نابودی جمیع مستکبران عالم ادامه خواهد داشت تا زمین، مهیای ظهور آخرین حجّت خدا و منتقم خون مظلومان، وجود مبارک ولی عصر، امام زمان، حضرت مهدی موعود موجود(عج) گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.