×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
پیچش رایحه خدمت اربعینی جهادگران بسیج سازندگی از چذابه تا اروند

۹۰۰ جهادگر بسیج سازندگی خوزستان از حضور جهادی در مواکب گرفته تا مدیریت و امنیت ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ‌ها، احداث مجتمع‌های بهداشتی و اطعام ۳۰۰ هزار نفری، امسال، اربعینی متفاوت‌تر از سال‌های پیش رقم زدند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در این باره در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ندای کارگر با اشاره به برپایی ۲۰ موکب توسط جهادگران این نهاد در مناطق مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: به همین منظور در قالب ۵۰ گروه جهادی ۱۵ نفره، ۷۵۰ نفر برای خدمت رسانی در مواکب اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی با اشاره به واگذاری مدیریت دو پارکینگ در چذابه به بسیج سازندگی خوزستان، از آسفالت ۱۰ هزار مترمربعی این پارکینگ با ظرفیت ۳۰ هزار خودرو و نصب ۴۰ دوربین مداربسته در چارچوب خدمت‌رسانی به زوار و بکارگیری ۱۵۰ نیروی بسیجی و جهادی از ۵ ناحیه به مدت ۳۰ روز خبر داد.

وی ایجاد سایبان یک کیلومتری در مرز ایران و عراق در چذابه، ساخت ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مسیر اربعین و پایانه مرزی چذابه، کمک ۱۰ میلیارد ریالی به مواکب جهت ساخت و تجهیز موکب، توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم، ایجاد ایستگاه کارواش و تعمیرات خودرو به صورت رایگان، ساخت اسکان دائم مجموعه مدیریتی اتوبوسرانی به مساحت ۸۰۰ متر مربع در ۲ طبقه در مرز چذابه و همچنین اجرای حدود ۱۸ هزار متر مربع آسفالت، بازسازی و مرمت ۶ چشمه سرویس بهداشتی در ملاشیه اهواز به عنوان بخشی از اقدام‌های انجام شده در اربعین امسال توسط جهادگران بسیج سازندگی برشمرد.

سرهنگ موسوی گفت: در مجموع برای ارائه خدمات بهداشتی به زائران، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی در ۴ موقعیت عین دو، ملاشیه و پارکینگ های شمالی و جنوبی و خود چذابه، و در نقطه های مختلف دیگر ساخته شد.
مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در عین حال از تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اهدای یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه، تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان و اجرای طرح آبخیز تاجالیز به عنوان بخشی از برنامه های پیش روی این نهاد نام برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.