×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
همه چیز از پیشنهاد مجری توانمند تلویزیون شروع شد !

این روزها که بحث کاهش ساعات کارمندان ادارات دولتی بدلیل گرمای هوا مطرح و اجرایی شده است خوب است یادی از میدا تاریخی این تصمیم که توسط استاندار اسبق خوزستان بنا نهاده شد .‌

اولین بار این تصمیم ( کاهش ساعات اداری ) به دوران عبدالحسن مقتدایی بر می گردد. جایی که شهریار آرین نژاد مجری توانمند و باهوش صدا و سیمای مرکز خوزستان از استاندار مقتدایی در خصوص لزوم کاهش ساعات اداری پیشنهادی را مطرح می کند و دکتر مقتدایی پاسخ می دهد کارمندان به موقع در محل کار خود حضور یابند اما ارباب رجوع ساعت ده صبح به ادارات مراجعه کنند تا کارمندان آمادگی بیشتری برای پاسخگویی و رتق و فتق امور پیدا کنند .

همچنین شهریار آرین نژاد مجری توانمند سیمای خوزستان بعد از تغییر دکتر مقتدایی از منصب استانداری خوزستان ؛ ، اجرای برنامه آیین رونمایی از کتاب مقتدایی را برعهده داشت. وی از رفاقت جمال درویش و مقتدایی سخن راند و گفت که به دوستی و عشقی که بین جمال درویش و دکتر مقتدایی وجود دارد غبطه می خوریم! کاش دوست خوبی مثل درویش داشته باشیم که در همه لحظات و همه شرایط کنارمان باشد.

آرین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت که در خوزستان سراغ ندارم که استانداری دوره استانداریش تمام شود و بعد به این شکل در بین مردم حاضر شود. معمولا پس از اتمام دوران مدیریت استانداران ، باخبر می شویم که مدیرعامل شده و یا در حال بیزینس و تجارت است اما مقتدایی این گونه نبود.

این مجری سیمای خوزستان ضمن ستایش رفتارهای مقتدایی گفت که خوشبخاته مقتدایی از روزی که استاندار شد برخی رفتارها و روش هایی بدعت گذاشت که امیدواریم این قبیل رفتارها و روش ها آموزه ای برای مسئولین و مدیران شود.

در ادامه برنامه شهریار آرین نژاد مجری مراسم گفت: در مراسم تودیع مقتدایی جمله ای گفتم که بعدا برایم هزینه زا بود و آن این بود که نمی توانم به آقای مقتدایی بگویم استاندار سابق.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.