×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
احداث ۲۰‌ زمین چمن مصنوعی روباز تا پایان امسال در اهواز هدفگذاری شده است

حجت اله زارع زاده در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر از اماکن ورزشی شهرداری اهواز بیان کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر و معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری از برخی اماکن ورزشی از جمله مجموعه سرپوشیده واقع در کوی نبوت اهواز دیدن کردند.

وی افزود: این اعضا از روند تعمیر و بهسازی این مجموعه سرپوشیده که قابلیت انجام فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف به ویژه برای بانوان و همچنین سایر برنامه‌های اجتماعی را داراست دیدن کردند و نکات لازم و ضروری برای بهره‌برداری هر چه مطلوب‌تر از این مجموعه با ارزش در کوی نبوت منطقه هشت شهرداری، توسط هر یک از اعضای کمیسیون به مجریان امر یادآوری شد.

بهره‌برداری از سالن سرپوشیده ویژه بانوان اهواز تا ۲ ماه دیگر

زارع زاده اظهار امیدواری کرد حداکثر تا ۲ ماه آینده امکان بهره‌برداری کامل از این مجموعه ورزشی برای شهروندان به ویژه بانوان در شرق اهواز فراهم شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مقرر شده این سالن ورزشی با اولویت بانوان مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ساعاتی از روز نیز به آقایان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: همچنین از نحوه بهره برداری از تعدادی از زمین‌های چمن روباز که توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری اهواز در ماه‌های اخیر، بازسازی، بهسازی و در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت، دیدن شد.

زارع‌زاده گفت: امیدواریم با توجه به تمهیدات و بودجه‌ مصوب سال ۱۴۰۲ در حوزه توسعه و تجهیز زمین‌های ورزشی و پیگیری‌ مستمر اعضای کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی شورای اسلامی شهر، تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از ۲۰ چمن مصنوعی روباز جدید در مناطق مختلف شهر با اولویت مناطق کمتر برخوردار باشیم.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.