×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
گروه‌های تخصصی موانع زدایی صنایع در خوزستان تشکیل شد

نادر زاهدی نیا در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان و ارائه راهکارهای رفع موانع صنایع در محل این سازمان بیان‌کرد: این گروه‌های متخصص و جهادی از بین بسیجیان متعهد و با تجریه تشکیل شده که در مناطق مختلف استان نسبت به عارضه یابی و موانع زدایی واحدهای تولیدی فعالیت دارند.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ادامه داد: کلینیک تخصصی صنایع با هدف احیاء و موانع زدایی واحدهای تولیدی در خوزستان تشکیل شده است.

زاهدی نیا با بیان اینکه احیاء فعالیت صنایع کوچک در کنار رونق تولید می‌توانند تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ را تامین کنند افزود: سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان اهتمامی ویژه در حمایت از صنایع کوچک دارد.

وی افزود: برگزاری جلسات و همایش با صنعتگران و واحدهای صنعتی، ایجاد قرارگاه های راهیان پیشرفت، برگزاری تورهای صنعتی و بازدید از شهرک‌های صنعتی استان ،توسعه کارآفرینی و استقرار دفتر صنعت یار از جمله مهمترین اهداف و برنامه های پیشرو برای حمایت از صنایع در استان است.

زاهدی نیا بیان کرد: جلسه‌ای با مدیر شهرک صنعتی شماره چهار اهواز برگزار کردیم و مصوب شد تا دفتر صنعت یار در این شهرک راه اندازی و مستقر شود و از این طریق ارتباط لازم و مستمر با انجمن ها، اتحادیه ها و صنایع مستقر در شهرک های صنعتی ایجاد گردد.

۲ هزار واحد صنعتی در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ واحد تولیدی غیر فعال است.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.