×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح مولدسازی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی خوزستان با جدیت انجام شود

امید احمدی با اشاره به اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به مولد سازی اموال مازاد و بدون استفاده برای پیشبرد اهداف و پروژه‌های استان اقدام کنند؛ دولت نسبت به اجرای این طرح اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: اولویت قرار دادن مولدسازی املاک مازاد دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل برگشت ۱۰۰ درصدی منابع حاصل از فروش املاک آن به دستگاه بسیار حائز اهمیت است و با استفاده از این مصوبه می‌توان پروژه‌های نیمه تمام را از منابع حاصل از فروش سایر املاک مازاد به سرانجام برسانیم.

احمدی ضمن اشاره به اهمیت موضوع واگذاری خانه‌های سازمانی و دیگر املاک قابل مولدسازی در اختیار دانشگاه‌ها گفت: املاک سازمانی سایر دستگاه‌های استان نیز معرفی شوند، دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع تر نسبت به فروش و تعیین تکلیف خانه‌های سازمانی اقدام کنند.

دولت اموال بدون استفاده‌ یا اموالی که ارزش افزوده و بهره وری پایینی دارد و سال‌ها رها شده در قالب طرح مولدسازی به فروش می‌رساند تا این اموال بهینه سازی و درآمد حاصل از آن برای انجام پروژه های مهم استفاده شود.

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.