×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
لزوم تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم

علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز، ۳۱خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بحث های مربوط به رونق تولید و اشتغالزایی از سیاست های اصلی دولت است و مدیران باید این سیاست ها را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این زمینه باید مدیران دستگاه های اجرایی استان با تشویق فعالان اقتصادی بخش خصوصی برای انجام سرمایه گذاری در مناطق محروم استان زمینه را برای حضور این افراد و سرمایه گذاری آن ها فراهم کنند.

استاندار خوزستان گفت: مدیران و مسئولان استان در مناطق محروم باید با نگاهی توسعه ای در راستای ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت‌ های فرهنگی و ورزشی به اجرای طرح ها و برنامه های خود بپردازند.

حسینی محراب عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در مناطق محروم وجود دارد، ایجاد اشتغال در این مناطق از سوی سرمایه گذاران علاوه بر کاهش بیکاری در کاهش آسیب‌ های اجتماعی نیز نقشی بسیار موثر دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و دستگاه‌ های اجرایی مربوطه در حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان و به ویژه در مناطق محروم خوزستان نهایت تلاش و پیگیری را داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.