×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
برنامه‌های با محتوا و جذاب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اجرا شود

علی اکبر محراب در نشست جهاد تبیین دانش‌آموزی، با بیان اینکه غربی‌ها دارند جهت ترویج فرهنگ مهاجم غربی علیه افکار جوانان ما و نسل‌های جدید برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: در مقابل توطئه اندلسی‌سازی باید دژها و سدهای محکمی به وجود بیاید و برای این مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

وی افزود: مقابله با این تهاجم فرهنگی نیاز به محتوا و پیام‌های اثرگذاری دارد که خوشبختانه محتوا و پیام‌های خوبی داریم. در عین حال در زمینه پیام‌رسانی نیاز به تقویت داریم.

حسینی محراب گفت: آنچه باید در دوره تابستان جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اتفاق بیفتد تربیت و آموزش جهت‌دار با محتواهای عالی و جذاب است و باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره‌ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آن‌ها آینده‌سازان انقلاب هستند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اقدامات ما برای تابستان باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان احساس مسئولیت کنند و تقسیم کارها بر عهده خودشان باشد. تشکل‌های دانش‌آموزی نیز با عنوان تشکل، خود در برنامه‌ها سهیم شوند که احساس مسئولیت در آن‌ها مضاعف شود. فرمانداران نیز امکانات خود را بسیج کنند که از نظر کارهای پشتیبانی مشکلی نداشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.