×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
وجود ۱۳۴ نقطه حادثه خیز در خوزستان/ عملیات احداث دوربرگردان محور بندر امام- آبادان آغاز شد

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان در این آیین گفت: این پروژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی اروند به مدت ۱۵ ماه اجرا و بهره‌برداری خواهد رسید که در کاهش تصادفات این محور تاثیرگذار است.

محمد خانچی افزود: ۱۳۴ نقطه حادثه‌خیر در محورهای ارتباطی استان خوزستان وجود دارد که عزم و اراده مجموعه استان بر این است تا در سال جاری بخش عمده‌ای از این نقاط ایمن‌سازی شوند.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث دوربرگردان در محور بندر امام به آبادان اظهارکرد: این نقطه یکی از نقاط حادثه خیز استان به شمار می‌رود که تصادفات منجر به فوت متعددی را به وجود آورده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: این محور از جمله محورهای تردد زائران اربعین حسینی (ع) است که با احداث پروژه دوربرگردان؛ تردد شهروندان شادگانی نیز تسهیل می‌شود.

خانچی یادآورشد: رییس جمهور در سفر اخیر خود به خوزستان از محور سربندر به آبادان بازدید و بر ایمن ایمن سازی این جاده تاکیدکرد.

فرماندار شادگان نیز در این آیین با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شادگان در حال فعال شدن است بیان کرد: احداث این دوربرگردان ایمنی جاده‌ها، گردشگران و شهروندان شادگانی را افزایش خواهد داد.

جمال صالح‌زاده افزود: رفع معضلات شهرستان نیاز به همت همگانی دارد و جاهایی که اعتبارات دولتی کفاف نمی‌دهد مسئولیت‌های اجتماعی گره‌گشا خواهد بود که امیدواریم تمامی شرکتهای منطقه در این راستا مشارکت کنند.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.