×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
سامانه جدید بارشی وارد خوزستان می‌شود

در این اطلاعیه آمده است: ورود سامانه بارشی، بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد متوسط تا شدید و وقوع گرد و خاک از ظهر روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده برای استان قابل انتظار است.

براساس این اطلاعیه، نوع مخاطره شامل رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه‌ای و احتمال برخاستن گرد و خاک همرفتی و موقت پیش‌بینی شده که منطقه اثر بارندگی نیمه شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز و در بقیه نقاط به صورت نقطه‌ای و وقوع باد و احتمال گرد و خاک در بیشتر نقاط استان است.

شرجی در شهرهای ساحلی و مرکزی

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز پنجشنبه با تغییر جهت جریانات و جنوبی شدن آنها شاهد افزایش رطوبت در شهرهای ساحلی و مرکزی استان خواهیم بود و همچنین تا روز شنبه روند تغییرات دما افزایشی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: خلیج فارس نیز از اواسط پنجشنبه تا اواخر یکشنبه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.وی ادامه داد: آبادان در شبانه روز گذشته با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند و حداکثر دمای اهواز ۳۷.۱ و حداقل ۲۰.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد متوسط در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی در روزهای شنبه و دوشنبه و وزش باد متوسط تا شدید در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی و احتمال وقوع گرد و غبار موقتی طی ساعاتی از بعدازظهر روز یکشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.