×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
نقاط معیوب خیابان‌های اهواز باید فوری ترمیم شوند

علیرضا باوی اظهار کرد: در چند سال اخیر خرابی آسفالت معابر و وجود چاله‌های ناشی از فرونشست زمین و تعمیرات شرکت‌های خدماتی از جمله آبفا، موجب نارضایتی مردم اهواز و آسیب جدی به خودروهای آنان شده است ضمن این که برخی تصادفات نیز از این موضوع ناشی می‌شود.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها در حال انجام است اما این اقدامات با توجه به حجم تخریبی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته، بسیار ناچیز است و باید تسریع شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان همچنین در خصوص سامان‌دهی دست فروشان در نقاط پر ترافیک به مسولین شهرداری هشدار داد و گفت: اِشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است و وانت‌بارهای سد معبر کننده به‌ویژه در میادین اصلی شهر باید ساماندهی شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان خواستار رفع برخی آلودگی های بصری در سطح شهر شد.

باوی با اشاره به سیاست‌های کنترل ترافیک، ادامه داد: این عوامل موجب آلودگی بصری و صوتی در سطح شهر و نارضایتی مردم شده است به طوری که در دیدارهای مردمی نیز گزارشاتی در این خصوص دریافت می‌شود.

وی افزود: انتظار بحق مردم همکاری بین‌بخشی و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه است و مسئولان باید به این خواسته‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

باوی گفت: باتوجه به اینکه برخی امور شهری موجب بسته شدن خیابان‌ها می‌شود، این مسدودسازی‌ها باید با تعیین محور جایگزین به نحو مقتضی از طریق صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی به مردم اطلاع‌رسانی شود تا شهروندان گرفتار ترافیک نشوند.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.