×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
تذکرات سیدمحسن موسوی‌زاده به شهردار و رئیس شورای شهر اهواز

سیدمحسن موسوی‌زاده با توجه به سفر اخیر دولت به خوزستان عنوان کرد: شهردار اهواز می‌بایست فرصت را غنیمت می‌شمردند و وزیر و مسئولین مربوطه را به مناطق محروم اهواز همچون ملاشیه، گلدشت، منبع آب، عین دو، سیاحی و دیگر مناطق کم‌برخوردار برده و با نشان دادن محرومیت و کاستی‌های موجود، اعتباراتی جهت عمران و آبادی مناطق فوق از دولت طلب کنند اما متاسفانه وزیر کشور را برای بازدید از پروژه تقاطع شهید کجباف (چهارشیر سابق) بردند. پروژه‌ای که اگر در کلانشهرهای دیگر بود در طول مدت دو سال به اتمام می‌رسید درحالیکه این پروژه حدود ١٢ سال از آغاز آن می‌گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است!

آیا اینگونه پروژه‌ها جای افتخار و بازدید دارد؟

ایشان خواستار حضور شهردار و معاونین مربوطه در صحن شورا شدند و افزودند: آقایان می‌بایست توضحیات لازم را در خصوص چگونگی هزینه‌کرد هزار و پنجاه میلیارد تومان حق آلایندگی که شورای شهر با هماهنگی شهردار اهواز محل هزینه این مبلغ را بیست پروژه نیمه تمام سطح شهر تصویب کرده بودند، ارائه کنند.

وی در تذکری دیگر خواهان تسریع در تعیین پیمانکار نیروهای ستادی و احقاق حقوق کامل این نیروها شده و خاطرنشان کردند: با توجه به صورتجلسه‌ی کمیته کار شورای تامین استان که در پی شکایتهای متعدد نیروهای شاغل در دانشگاه شهرداری صادر شده بود، خواهان تسریع کار توسط شهرداری و پیگیری ویژه رئیس شورای شهر جهت تعیین تکلیف این نیروها و حل مشکل قرارداد کاری آنها شدند.

هرچند به نظر رسید که این تذکرات به مذاق برخی از آقایان خوش نیامد! و آن را بی‌موقع و بدون هماهنگی قبلی جهت صحبت و تذکر دانستند‼️

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.