×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
حدود ۴۰ درصد دارایی‌های فیزیکی وزارت نیرو در خوزستان است

عباس صدریان فر در مراسم آغاز به کار میز خدمت وزارت نیرو که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این ویژه برنامه از سری برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان است که از روز چهارشنبه تا جمعه آماده ارائه خدمت به مردم است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های دولت مردمی، وزارت نیرو نگاه ویژه‌ای به ارتباط بدون واسطه با مردم دارد و از این رو افتتاح میز خدمت وزارت نیرو گام مهمی در خدمت‌ رسانی به مردم خوزستان است.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: بخشی از موفقیت‌های حوزه صنعت آب و برق در خوزستان به دلیل همدلی میان مدیران این حوزه است و امیدواریم این همدلی و همراهی ادامه‌دار باشد تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

صدراین فر عنوان کرد: یک سوم آب‌های کشور و بیش از ۱۵ درصد تولید برق کشور در استان خوزستان است. همچنین شبکه‌های توزیع برق خوزستان از گستردگی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تقریبا ۴۰ درصد دارایی‌های فیزیکی وزارت نیرو در خوزستان است، افزود: بزرگترین تاسیسات، سدها و نیروگاه‌های برق آبی در خوزستان قرار دارد و افتخار می‌کنیم تامین‌کننده معیشت و رفاه مردم هستیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: امیدواریم میز خدمت وزارت نیرو در حاشیه سفر هیات دولت به استان، در گره‌گشایی از مشکلات اساسی مردم در حوزه آب و برق نقش‌ موثری داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.