×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداران جلوی انحصار در پیمان‌ها و پروژه‌ها را بگیرند/ لزوم توسعه حمل و نقل عمومی شهری

علی اکبر حسینی محراب در همایش شهرداران و روسای شوراهای شهر استان که با حضور جمعی از مسئولان در سالن همایش‌های شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها با توجه به نقشی که در حوزه خدمات شهری و زیبایی و ساماندهی محیط شهرها دارند تاثیر بسزایی در ایجاد رضایت شهروندان دارند؛ از این رو تکریم شهروندان و حل مشکلات شهری توسط شهرداری‌ها باید مورد توجه و تاکید جدی باشد.

وی افزود: شهرداری‌ها باید شفافیت کارهای خود را ارتقا دهند و خدمات الکترونیکی را گسترش داده و موانع ارائه خدمات را کاهش دهند.

حسینی محراب ادامه داد: از دیگر وظایف شهرداران این است که جلوی انحصار در پیمان‌ها و پروژه‌ها را بگیرند و با فساد مقابله کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در ساخت و سازهای بافت‌های مختلف شهری مراقبت شود که استانداردها رعایت شوند و ساختمان‌ها در مقابل حوادث طبیعی یا غیرطبیعی مقاوم باشند.

حسینی محراب بیان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی نیز از طریق تسهیلات بانکی و کمک‌های دیگر و واردات باید در دستور کار شهرداری‌ها باشد.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی گفت: لازم است شهرداری‌ها برای درآمدزایی طرح و برنامه و در اجرای پروژه‌های مختلف ابتکار عمل داشته باشند و از نظر و مشورت متخصصان استفاده کنند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.