×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
نردبان آتش‌نشانی اهواز کامل باز نمی‌شود/ لزوم خرید نردبان ۵۶ متری

ابراهیم قنبری با اشاره به وجود ساختمان‌های بلند مرتبه در اهواز اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی اهواز تنها یک نردبان امداد و نجات ۳۲ متری با قدمت ۳۱ ساله دارد که تنها ۲۱ تا ۲۲ متر باز می‌شود و قابل استفاده است.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز چندین سال در حال پیگیری خرید نردبان ۵۶ متری است و همه تلاش بر این است امسال قرارداد و توافق‌نامه خرید این نردبان منعقد شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه نردبان ۵۶ متری وسیله‌ای خاص است و استفاده خاصی دارد، تنها در سه کشور تولید می‌شود که با تغییر ارزش ارز، اکنون قیمت نردبان ۵۶ متری کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان نیست.

قنبری با تاکید بر لزوم کمک صنایع و شرکت‌های مستقر در خوزستان برای تامین اعتبار خرید نردبان ۵۶ متری بیان کرد: میدان‌های نفتی بسیاری در اطراف شهر اهواز وجود دارند و بیش از ۱۰ تا ۱۵ دکل فعال در داخل شهر داریم. لوله‌کشی‌های زیرزمینی و لوله‌های گاز شهری نیز در این شهر وجود دارد که علاوه بر اتفاقات متعدد شهری، خدمات‌رسانی در زمان بروز حادثه در این مکان‌ها نیز توسط سازمان آتش‌نشانی انجام می‌شود و این شرایط، همکاری صنایع و نفت در تهیه تجهیزات آتش‌نشانی برای شهر اهواز را ضروری می‌کند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.