×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
شیفت شب کتابخانه مرکزی استان خوزستان در اهواز راه اندازی شد

محمدرضا شکاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: درخواست‌هایی از جانب پشت‌کنکوری‌ها، متقاضیان شرکت در آزمون‌های مختلفی از جمله قضاوت، وکالت، نظام مهندسی، آیلتس، تافل و غیره جهت استفاده از سالن‌های مطالعه‌ عمومی، اتاق‌های مطالعه گروهی و اتاق‌های مطالعه اختصاصی برای راه اندازی شیف شب دریافت شده بود.

وی افزود: کتابخانه مرکزی با هدف گسترش کیفیت و کمیت خدمات کتابخانه‌ای به عموم شهروندان و با توجه به بالا رفتن تعداد عضویت و مراجعه به کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ دایر خواهد بود.

شکاری گفت: اعضای کتابخانه بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ اضافه‌ (به جز حق عضویت سالیانه)، با ارائه‌ کارت عضویت می‌توانند علاوه بر سالن‌های مطالعه، از تمامی بخش‌های کتابخانه استفاده نمایند.

وی ادامه داد: هم اکنون کتابخانه مرکزی، تنها کتابخانه‌ای است که در استان تا این ساعت پذیرای مراجعین بوده و روزهای پنجشنبه نیز به صورت ۲ شیفت آماده خدمت‌رسانی است.

کتابخانه مرکزی استان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش ازهشت هزار و ۶۰۰ عضو فعال و بیش از ۱۳۲ هزار نسخه منبع اطلاعاتی به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی، نیازهای اطلاعاتی عموم را با رویکرد جغرافیای فرهنگی خوزستان برآورده می‌کند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.