×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
سامانه بارشی تا چهارشنبه بر خوزستان حاکم است

محمد سبزه زاری بیان کرد: این سامانه بارشی سبب رگبار و رعد وبرق به ویژه در نیمه شمالی و شرقی، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط خوزستان و بارش برف در ارتفاعات، و احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط استان خواهد شد؛ بیشترین حجم بارش ها در نیمه شمالی و شرقی خوزستان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: شمال غرب خلیج فارس تا اواخر هفته به ویژه طی امروز مواج پیش بینی می شود. همچنین طی امروز وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان متوسط تا شدید قابل انتظار است.
سبزه زاری گفت: بیشترین میزان بارش باران ۲۴ ساعت گذشته در دزپارت ۱۶.۹، ایذه ۱۲.۴، مسجدسلیمان ۱۰.۸، لالی ۹.۳، حسینیه ۷.۵، شوش ۵.۶، رامهرمز ۵.۴، شوشتر ۴.۷، دزفول و گتوند ۴.۶، اهواز چهار و امیدیه سه میلیمتر گزارش شد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بهبهان با ۲۲ و دزپارت با ۳.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداقل دمای اهواز در این مدت ۱۰.۸ و حداکثر ۲۰.۸ درجه سانتیگراد گزارش شد.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی همراه با رگبار و رعد و برق از روز یکشنبه تا چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.