×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باران اخیر باز هم به غیزانیه خسارت وارد کرد

زرگانی رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز عنوان کرد: طوفان وباران به منازل ، دامدارها و تیر های برق روستاهای مسیر عین الزمان از بخش غیزانیه خسارت واردکرد که ازجمله روستاهای که منازل دامداریهای و تیرهای برق آن به علت شدت باران تلفاتی داشتند عین الزمان روستای حمیره روستای بیت مندیل روستای شمه روستای عویفی روستای ابویرو روستای مسلمیه وروستای حفیره شرف می باشد که در روستای عویفی دوتا تیرهای فشار قوی روی منازل مسکونی افتاد که الحمدالله تلفات جانی نداشت . اما احشام بعلت برق گرفتگی تلف شدند .

بازدیدی که بابخشدار غیزانیه مهندس بوعذار ومهندس مجدمی ریس شورای بخش غیزانیه داشتیم مطالبات اولیه مردم این بود که روشن کردن برق آن روستاها که الحمدالله به همت مسؤلین برق اهواز تا ساعت ۲۳شب روز شنبه بیشتر روستاها برقدار شد.ولی متاسفانه تا به این حال خبری از متولیان شهرستان اهواز نیست.

ستاد بحران ، حوادث غیرمترقبه که وظیفه اصلی انها سرکشی وبازدید ازمناطق وتهیه گزارش از مناطق بحرانی هست که تا این لحظه هیچ بازدیدی نداشتن با اینکه در سالهای قبل هم این اتفاقها افتاده بود و برای انها گزارش بامستند ارئه دادیم وتا به این حال هیچ نتیجه ای نگرفیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.