×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
۱٠٠ خانه ورزش روستایی خوزستان تا پایان سال تجهیز می‌شوند

سید کریم حسینی در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی که در اهواز برگزار برگزار شد، اظهار کرد: ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از تنوع رشته‌ها و مخاطبان برخوردار است و با توجه به اینکه در خوزستان با نعمت خدادادی تنوع قومیتی مواجه هستیم انشاءالله در جهت ارتقای کمی و کیفی رشته‌های بازی‌های بومی و محلی تلاش می‌کنیم تا در همه شهرستان‌ها برنامه‌های مدنظر را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۲۹ شهرستان فعال در بخش ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی داریم، گفت: در بالغ بر ۴ هزار روستا شاهد فعالیت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی هستیم و جوانان ما در دو بخش آقایان و بانوان به ورزش می‌پردازند و انشاءالله تعداد جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی را افزایش خواهیم داد. ضمن اینکه در معرفی بازی‌های بومی و محلی استان خوزستان که یک فرصت و میراث برای این استان است، کوشش می‌کنیم.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: در بهمن و اسفندماه میزبان جشنواره اقوام کشور خواهیم بود. ضمن اینکه لیگ هفت‌سنگ را نیز برگزار خواهیم کرد. استان خوزستان معمولاً در شش ماهه دوم سال میزبان بازی‌های بومی و محلی خواهد بود.

وی بیان کرد: تاکنون نزدیک به ۲۰۰ خانه ورزش روستایی را تجهیز کرده‌ایم و امسال نیز نزدیک به ۱۰۰ خانه ورزش روستایی را تجهیز خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.