×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
کاهش ۲۴ درصدی فوتی‌های شهر اهواز در نیمه اول امسال

میثم ایل اسکندری در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر اهوار با اشاره به لایحه اصلاح لایحه بهای خدمات سازمان مدیریت آرامستان‌ها اظهار کرد: سال گذشته ۸ هزار و ۹۱۰ مورد فوتی داشتیم که ۵۵ درصد از این فوتی‌ها در آرامستان‌ها و ۴۵ درصد خارج از مجموعه آرامستان‌های اهواز و در شهرها و یا روستاهای اطراف دفن شده‌اند.

وی افزود: در مجموع در سال گذشته ۴ هزار و ۵۱۰ متوفی در سه آرامستان گلزار شهدا، شهدای انقلاب، آرامستان قدیمی اهواز و در ماه‌های اخیر در آرامستان باغ فردوس دفن شده‌اند. مابقی فوتی‌ها در آرامستان های غیررسمی اطراف شهر یا شهرستان‌ها دفن شده‌اند اما در آرامستان‌های اهواز غسل داده شده‌اند.

ایل اسکندری بیان کرد: در شش ماه نخست امسال ۳ هزار و ۸۶ فوتی در غسالخانه آرامستان‌های اهواز پذیرش شده است که آمار فوتی‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد کاهش داشته است که این موضوع ناشی از وضعیت بهتر شیوع کرونا در اهواز است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز عنوان کرد: در دو سال گذشته هزینه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز بالغ بر ۷۵ درصد افزایش یافته است. اکنون هر ماه ۴۰ درصد کسری بودجه برای هزینه‌های این سازمان داریم.

وی افزود: در یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مشکلات این سازمان به چشم نیامد اما امسال با کاهش آمار دفن و این وضعیت هزینه‌ها دچار این وضعیت هستیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.