×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
آب شرب پایدار برای بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان شوش تامین شد

محمد رضا کرمی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرایی پروژه های آبرسانی در خوزستان بیان کرد: عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به نحوی که خوزستان در آبدار کردن روستاهای کشور پیشتاز است.

وی گفت: پروژه چاه شهرک ابوذر و شهرک دانیال برای جمعیت تحت پوشش ۱۴ هزار نفر وارد مدار بهره برداری شده است و با اجرای خط انتقال از چاه تا شبکه آب شهری شهرستان شوش و نصب الکترو پمپ شناور، ‌ تابلوی برق و احداث دیوار محوطه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال وارد مدار شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستای خلف مسلم و جوی مجید از بخش مرکزی شهر شوش با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای جمعیت تحت پوشش ۶ هزار و ۳۰۰ نفر تکمیل و وارد مدار بهره برداری شد و با اجرای این پروژه مشکل آب شرب چندین ساله آن ها برطرف شده است.

کرمی نژاد بیان کرد:آبرسانی به روستاهای خشان و حلوه هانی با جمعیت ۲ هزار نفر از بخش مرکزی شهرستان شوش تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی افزود: پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است و از آغاز دولت سیزدهم تا امروز شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ روستای خوزستان را آبدار کرده است و در مقایسه با آمار آبدار کردن روستاهای کشور خوزستان پیشتاز پروژه آبرسانی به مردم این استان بوده و این اقدامات در پی توجه ویژه رییس جمهور در دولت مردمی به خوزستان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دیگر پروژه های آبفا در شهرستان کرخه نیز اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستای حباییه با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از توابع شهرستان کرخه در بخش مرکزی تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده و مشکل دیرینه این روستا نیز برطرف شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.