×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
جلسه شهردار کلانشهر اهواز با سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز

در جلسه ای که روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ با حضور رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز ، صادق کهوازی سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی ، حسین صالحی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان خوزستان و روح الله مجتهد زاده عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در محل سازمان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا صادق کهوازی سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی ضمن خیرمقدم به میهمانان گرامی بخصوص شهردار کلانشهر اهواز گفت: سازمان بهسازی و نوسازی با هدف ذاتی خود یعنی بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و تاریخی گام های موثری در خصوص بازآفرینی شهری و هم چنین سکونت گاه های غیر رسمی برداشته است.

وی ادامه داد : کلانشهر اهواز بیشترین جمعیت حاشیه نشین در کشور را دارد که با برنامه ریزی صحیح و استفاده از دفاتر توسعه محله ای توانمند در راستای رفع معضلات محله و همچنین سند دار کردن املاک فاقد سند می توان اقدام نمود.
وی اظهار کرد : یکی از مهمترین و اساسی ترین نماد هر شهر هسته مرکزی آن شهر است لذا هر کاری در هسته مرکزی شهر اهواز انجام گیرد  متعلق به همه مردم اهواز است پس اگر بتوانیم یک طرح جامع را با کاربری های مختلف و مصوبات قانونی در مرکز شهر به اجرا در بیاوریم باعث زیبایی و پویایی شهرمان می شویم.
در ادامه نیز رضا امینی شهردار اهواز گفت: اولویت بندی و برنامه ریزی از ارکان مهم مدیریت شهری است که می تواند شهر را به تکامل برساند.
وی اظهار کرد : راهکارها و فعالیتهای موثری در سازمان بهسازی و نوسازی در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم با توانمند سازی در جهت احیای بافت های نا کارآمد شهری و حفظ بافت تاریخی شهر اهواز همانند دیگر شهر های موفق گام برداریم .
شهردار اهواز عنوان کرد: باید آنچنان توقع مردم را بالا ببریم تا تلاش مدیران هم بیشتر شود.

امینی افزود : چند میدان در اهواز وجود دارد که میتوانند با همفکری و تلاش نماد اصلی شهر باشند.

در پایان نیز حسین صالحی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان خوزستان نیز ضمن ارائه طرح های انجام شده توسط این شرکت گفت: شرکت عمران و مسکن سازان خوزستان می تواند با تامین منابع مالی توسط شهرداری در تملک و طراحی و اسکان موقت پروژه خیابان نهج البلاغه همکاری کند.

لازم به ذکر است در این جلسه پروژه های طرح پیاده گردش گر پل سفید ، بهسازی خیابان کاوه ، بهسازی خیابان نهج البلاغه و بسته حمایتی توسعه مسکن در بافت های فرسوده و محلات هدف مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.