×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح میان مدت آبرسانی غدیر به زودی به سرانجام می‌رسد

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان اظهار کرد: طرح آبرسانی غدیر به شکلی است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر شهرستان اهواز به عنوان مرکز استان، تامین آب شرب شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و شادگان نیز از این طرح خواهد بود.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم، متولی این طرح است و از سال ۱۳۸۸ در فازهای مختلف این طرح را اجرایی کرده است. اخیرا با توجه به تنش آبی رودخانه کرخه و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، یک طرح جایگزین از دز برای تامین آب غدیر پیش‌بینی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این طرح جایگزین در مراحل پایانی خود قرار دارد، گفت: عبور لوله‌های آب از زیر رودخانه کرخه و اتصال به ورودی اصلی طرح آب غدیر در منطقه ام الدبس از اقداماتی است که در اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر در دست انجام است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: بنا است این طرح به زودی به سرانجام برسد و آب شرب با کیفیت و کمیت مطلوب به خانه‌های مردم در شهرهای مورد هدف طرح برسد.

وی افزود: قرارگاه خاتم با کار شبانه‌روزی و جهادی در حال انجام اقداماتی است تا بتواند روند اجرای این پروژه را تسریع ببخشد.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، روز سه شنبه ۲۴ خردادماه در سفر به خوزستان از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه در خوزستان بازدید کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.