×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تولید در فولاد اکسین خوزستان نباید دچار اخلال شود

جواد مصطفی‌لو در بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارداشت: این واحد صنعتی متعلق به قشر بازنشسته است و باید با همه توان از آن حمایت کرد.

وی حفظ تولید و همچنین رسیدن به ظرفیت اسمی خطوط تولید فولاد اکسین را ضروری عنوان‌ کرد و افزود: با همدلی و همراهی مجموعه‌های کاری در این شرکت، موضوعات برون سازمانی در روند تولید خللی ایجاد نکرده که این موضوع بسیار با ارزش و مهمی است.

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در نبود مدیرعامل، کارخانه موفق به ثبت رکورد جدید تولید محصول شده است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که فرآیندهای اجرایی در این شرکت به خوبی با یکدیگر در حال فعالیت و همکاری هستند.

مصطفی‌لو اضافه‌کرد: گزارش تولید و عملکرد فعالیت این شرکت نشان دهنده تداوم تلاش‌ها برای جهش و رونق اقتصادی کارخانه است.

بدنه مدیریتی فولاد اکسین ترمیم می‌شود

وی همچنین به تلاش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صندوق بازنشستگی کشوری برای ترمیم بدنه مدیریتی شرکت فولاد اکسین اشاره‌کرد و افزود: این موضوع با استفاده از ظرفیت نخبگان صنعتی و دانشگاهی در دستور کار است.

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری بر ادامه روند تولید و کسب رکوردهای تولیدی در فولاد اکسین خوزستان تاکیدکرد و گفت: با همه توان باید تلاش کرد تا شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است در این شرکت محقق شود.

فولاد اکسین خوزستان ظرفیت‌های اقتصادی ویژه ای دارد

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در  بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به وجود بدنه کارشناسی توانمند در شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت از ظرفیت های اقتصادی ویژه ای برخوردار است که باید از آن در راستای تکمیل زنجیره ارزش تولید صنایع پایین دست استفاده شود.

محمد امین سعیدی افزود: حمایت از تکمیل زنجیره تولید از مهمترین اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در همین راستا صنایع وابسته به این وزارتخانه نیز باید این موضوع را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

وی به نقش تاثیرگذار فولاد اکسین خوزستان در تکمیل زنجیره تولید ویژه صنایع پایین دست اشاره‌کرد و گفت: به همین منظور، باید تحقق ظرفیت اسمی تولید این شرکت باید با جدیت پیگیری شود.

بر اساس این گزارش، ظرفیت اسمی تولید ورق در شرکت فولاد اکسین خوزستان سالیانه یک میلیون و ۵۰ هزار تن است که حدود ۲۱۰ هزار تن از محصولات آن قابلیت انجام عملیات حرارتی را دارد.

فولاد اکسین خوزستان یک شرکت صنعتی متمرکز بر تولید انواع ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا است که با استفاده از فناوری خاص و منحصر به فرد در صنعت فولاد کشور، به دنبال تکمیل زنجیره صنعت فولاد کشور، تامین نیازهای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی و… است.

بر اساس این گزارش، ۳۹.۵ درصد از سهام فولاد اکسین متعلق به گروه ملی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، ۳۰ درصد از سهام آن متعلق به شستا زیر مجموعه تامین اجتماعی و ۳۰ درصد دیگر از سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.