×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خوزستان در زمینه عرضه مرغ با مشکل فقدان شبکه توزیع مواجه است

علی محمد رحمانی بیان کرد: متاسفانه هیچ شبکه قانونی که قابل رصد باشد برای عرضه و توزیع مرغ از تولید تا مصرف در خوزستان تعریف و ایجاد نشده است و همین موضوع باعث شده تا در بسیاری از موارد شاهد بحران در این بخش باشیم.

وی افزود: همواره شبکه تامین و توزیع مرغ گرفتار کمبود این کالا و بحران بوده است ، باید علت کمبود این کالا در موارد مختلف از سوی بازرسان مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خوزستان اظهار داشت: کارمزدکاران اختلال زیادی در بازار مرغ ایجاد می کنند، این قشر وجه قانونی نداشته و سازماندهی نیستند لذا امکان رصد و بازرسی از آن ها وجود ندارد اما  تاثیر زیادی بر چرخه تامین و عرضه مرغ دارند، چندین بار تلاش شد این قشر جمع آوری شوند اما موفق نشدیم.

وی در ادامه با ابراز گله مندی از وضعیت پخت نان در خوزستان افزود: خوزستان یکی از استان های خوب در تامین و تولید گندم است اما کیفیت نان در این استان بسیار پایین است ، متاسفانه از استان های دیگر آرد وارد استان می شود و با آرد خوزستان مخلوط می شود که یکی از عوامل کاهش کیفیت نان می باشد.

رحمانی در ادامه با اشاره به کمبود شکر در بازار استان افزود: خوزستان یکی از قطب های تولید شکر در کشور است اما در مواردی شاهد کمبود این کالا در بازار و افزایش قیمت آن هستیم ،  شرکت های توسعه نیشکر به صورت قطره چکانی شکر به بنکداران اهواز می فروشند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خوزستان با اشاره به معضل دیگری که در اهواز گریبان گیر مردم است بیان کرد: به گفته شهرداری اهواز ۲۴ بازارچه محلی در اهواز وجود دارد اما اغلب این بازارچه ها غیر فعال هستند همین موضوع باعث سردرگمی مردم اهواز در خرید کالا شده و باعث افزایش فروشندگان در کنار خیابان و جاده ها شده است.

وی افزود: از شهرداری اهواز انتظار داریم برای یک بار  در زمینه ایجاد و ساماندهی بازارچه های محلی در اهواز  ورود کند ، برای کلان شهری همچون اهواز زیبنده نیست که بازارچه محلی فعالی نداشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.