×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
دستگاه قضایی در اجرای توزیع عادلانه یارانه ها در کنار دولت و مردم خواهد بود

علی دهقانی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها با رویکرد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در سرسرای آیت الله خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز افزود:اگر در این طرح مهم اقتصادی که گره گشای بسیاری از معضلات و مفاسد اقتصادی خواهد بود خوب عمل کنیم به امنیت پایدار کمک خواهد کرد و دغدغه ها و نگرانی‌های معیشتی مردم کمتر می‌شود.

وی گفت:همه دستگاه ها و مسوولان در همه رده ها باید تلاش و برنامه ریزی کنند تا شعار سال محقق شده و معیشت مردم بهبود یابد.

رییس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه مسوولان را به نظارت میدانی بازار و برخورد با عناصر متخلف که به دغدغه های مردم دامن می‌زنند فرا خواند و افزود: خوزستان با توجه به ظرفیت ها و منابع فراوان و حساسیت زیاد آن مورد طمع معاندان و دشمنان است بنابراین باید هوشیار بود و اجازه نداد با شایعه پراکنی و بر هم زدن آرامش مردم ، دشمنان و سرویس های جاسوسی آنان به اهداف خود برسند.

دهقانی ، نظارت دقیق ، تیزبین و ریزبین در بازار و رسیدگی و برخورد به موقع و تاثیرگذار با افراد قانون شکن را لازمه موفقیت طرح اصلاح اقتصادی بیان کرد و افزود:ایجاد مخاطره و ایجاد ناامنی خط قرمز دستگاه قضایی است.

امنیت یک محصول و کار جمعی است   

رییس کل دادگستری خوزستان امنیت را یک محصول و کار جمعی و اجتماعی بیان کرد و افزود:امنیت ، عدالت  وقانون سه مقوله مهم و اصلی است که همواره مورد دغدغه مردم بوده و هست.
دهقانی در ادامه پیشگیری از عوامل خطرزا و بحران آفرین را وظیفه همگانی دانست و افزود:عوامل خطر باید شناسایی شوند و دستگاه قضایی حسب وظیفه ذاتی خود با عوامل ناامنی بدون ملاحظه برخورد می‌کند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.