×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان: عادی انگاری نشود

 ولی اله حیاتی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در محل استانداری خوزستان برگزار شد بیان کرد: خوزستان هم اکنون در شرایط مساعدی از نظر کرونا به سر می‌برد اما رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون باید در دستور کار قرار گیرد همچنین دانشگاه علوم پزشکی اهواز باید نظارت لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ ها باید گشت‌ مشترک خود را راه‌اندازی کنند و بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کافی داشته باشند افزود: بیمارستان سابق طالقانی اهواز که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته بود، همچنان باید باقی بماند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به شروع فصل امتحانات دانش آموزان گفت: باید دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، واکسیناسیون دانش‌آموزان و فاصله‌گذاری صندلی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به هنگام برگزاری آیین‌ها همکاری لازم را داشته باشند افزود:اطلاع رسانی از سوی صدا و سیمای استان همچنان باید ادامه داشته و بخشی از برنامه‌های آن باید به کرونا اختصاص پیدا کند.

حیاتی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای مقابله با کرونا ادامه داد: لازم است که واکسن تاخیری‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود که گروه‌های سیار برای تکمیل دوره واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس مستقر شوند تا درصد بیشتری از این قشر واکسینه شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: باید آمادگی لازم در استان برای مواجهه با شرایط احتمالی کرونا ایجاد شود تا با مشکل روبه رو نشویم.

هم اکنون ۱۳ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.