×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
تاکید معاون عمرانی استاندار بر تدابیر لازم جهت سرویس مدارس در نخستین روز تحصیلی

محمد خانچی با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور پس از تعطیلات نوروزی و تقارن آن با حلول ماه مبارک رمضان گفت؛ بدون شک سفرهای درون شهری با افزایش قابل ملاحظه ای مواجه خواهد شد.

وی در ادامه،  از زحمات فرمانداران و شهرداران در طرح نوروزی ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: به منظور پاسخگویی به موقع و مناسب به تقاضای سفر ایجاد شده و پیشگیری از تراکم ترافیک از کلیه شهردارن و فرمانداران محترم استان درخواست میشود دستورات لازم را در موارد زیر صادر کنند:
۱- شهرداری های تابعه  نسبت به تقویت ارایه خدمات حمل و نقل عمومی با افزایش تعداد ناوگان و بکارگیری حداکثر ظرفیت موجود و کمکی اقدام نمایند.
۲- در صورت امکان مانند طرح استقبال از مهر، ارایه خدمات رایگان یا تخفیف دار در روزهای اول به منظور پاسخگویی به تقاضای سفر جدید در دستور کار قرار گیرد.
۳- به منظور ارتقا ایمنی تردد دانش آموزان، ایمن سازی، رفع نواقص علایم عمودی و افقی و آرامسازی سرعت در محدوده مدارس به صورت ویژه مورد تاکید است.
۴- پیگیری تشکیل کارگروه ماده ۱۸ آیین نامه سرویس دانش آموزی در سریع ترین زمان ممکن به منظور ساماندهی سرویس مدارس در راستای جابجایی ایمن دانش آموزان انجام شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.