×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
شتاب‌بخشی در اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان

میثم جعفرزاده ضمن بازدید از پروژه های آبرسانی به روستاهای استان خوزستان در نشست مشترک با مدیرعامل و مجریان طرح های آبرسانی شرکت آبفا خوزستان، با تقدیر از عملکرد این شرکت در همگرایی با گروه های جهادی، بسیج و سپاه و همچنین تلاش برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی، اظهار کرد: آنچه که طی یک سال گذشته با مدیریت جهادی و مجموعه آبفا استان انجام شده است در نوع خود قابل تقدیر و رو به پیشرفت است.

وی بر شتاب بخشی در اجرای طرح های آبرسانی به روستاها تا سه سال آینده تاکید کرد و افزود: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و ریاست جمهور این است که تنش آبی در روستاها و مناطق محروم استان به حداقل ممکن برسد.

جعفرزاده با تاکید بر اجرای پروژه های محرومیت زدایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: نگاه، هدف و عملکرد واحد در همگرایی میان آبفا خوزستان و سپاه برای بسیج آبرسانی به روستاهای خوزستان افق روشنی را برای رفع تنش آبی در استان ترسیم خواهد کرد.

در این نشست کرمی نژاد مدیرعامل آبفا استان و مجریان طرح های آبرسانی گزارشی از شرایط استان و اقدامات به عمل آمده در جهاد آبرسانی و همچنین روند پیشرفت پروژه های آبرسانی ارائه دادند و سپس مشاور وزیر نیرو ضمن دیدار و گفتگو با فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، از برخی پروژه ها بازدید و با اهالی روستاهای استان دیدار کرد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.