×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دولت سیزدهم امید را در خوزستان زنده کرد/ دولت قبل به مشکلات آب استان بی‌توجه بود

آیت الله محسن حیدری در آیین کلنگ زنی آب رسانی به ۵۸ روستای شهرستان کرخه، رفع محرومیت وعقب ماندگی‌های انباشته در خوزستان را نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان دانست و افزود: روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم آغاز تحول در آب و فاضلاب خوزستان را در سال ۱۴۰۰ رقم زد.

وی اظهار داشت: متاسفانه دولتمردانی که باید برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان در دولت های گذشته اهتمام می ورزیدند، به حل این مشکل بی توجهی و یا کم توجهی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: خرابی ها و زخم های کنونی خوزستان باقی مانده از جنگ تحمیلی و بی توجهی دولت های پس از جنگ برای حل این مشکل هاست ولی شاهد هستیم در دولت سیزدهم این رویه تغییر و حل مشکل خوزستان به اولویت دولت تبدیل شد.

آیت الله حیدری، با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه به خوزستان را حقیقتا در صدر اولویت های خود قرار داد، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به حل مشکلات خوزستان به ویژه در بخش آب و فاضلاب عنایت ویژه داشته و دارد و تذکر فراوانی به مسئولان داده است ولی به دلیل بی توجهی و کم توجهی دولت قبل به این تذکرات، موجب شد تا رهبر معظم انقلاب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را پای کار بیاورد.

وی با تقدیر از سپاه پاسدران برای ورود به حل مشکل خوزستان ادامه داد: پاسداران انقلاب همواره در بحران ها و مقاطع حساس به داد مردم، نظام و انقلاب رسیدند و این حماسه آفرینی سپاه با ورود به محرومیت زدایی ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرده است و هر کس بذر یاس و ‌ناامیدی را در دل مردم بکارد در زمین دشمن بازی می کند.

کلنگ آبرسانی به ۵۸ روستای شهرستان کرخه با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به رورستاهای خوزستان عصر شنبه به زمین زده شد.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح های آبرسانی به روستاهای خوزستان سرعت گرفته است به گونه ای که در هشت ماه فعالیت این دولت، یک هزار و ۱۰۱ روستای خوزستان از آب سالم پایدار و سالم برخوردار شد. برای تحقق این مهم ۵۴۰ کیلومتر لوله کشی، ۲۵ ایستگاه پمپاژ در ۱۷ شهرستان و ۴۰۴ روستا احداث، ۲۳ حلقه چاه در هشت شهرستان ایجاد و ۷۰ تصفیه خانه لایروبی شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.