×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسیدگی به مناطق مرزی در اولویت وزارت آموزش و پرورش است

یوسف نوری با حضور در یادمان شلمچه و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی ۱۶منطقه مرزی در حال انجام است و  نیروهای جهادی در حال کار برای رفع مشکلات و نیازهای استان‌های مرزی هستند.
وی اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم را از برنامه‌های مهم سالجاری آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: دانش‌آموزان در سنین رشد و دوران ابتدایی نیاز به تغذیه دارند و متاسفانه طرح تغذیه دانش‌آموزان در مناطق محروم مدتی قطع شده بود.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره اجرای سند تحول بنیادین هم گفت: اجرایی کردن این سند در یکی از قرارگاه‌ها در حال اجرا است و امیدواریم سریعتر به نتیجه برسد.
وی با تاکید بر برطرف کردن کمبودها در حوزه‌های زیرساخت و آموزشی در استان خوزستان، افزود: مدارس کانکسی و سنگی در استان خوزستان باید برداشته شود و برای تحقق این امر حدود ۸۰هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.
نوی با یادآوری اینکه بر اساس پیش‌بینی انجام شده، کار توسعه فضای آموزشی سه سال به طول انجامد، خاطرنشان کرد: بخشی از مدارس نیاز به سرویس‌های بهداشتی و غیره را دارند و در سالجاری قرار است این مشکل برطرف شود تا اول سال جدید مشکلی نداشته باشند.
وزیر آموزش و پرورش هدف از سفر به استان خوزستان را حضور در اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموزان بیان کرد و گفت: امید است با بهره‌گیری از مقام شهدا برای تعلیم و تربیت مبتنی بر مکتب شهدا گام برداریم.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.