×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
اعتصاب و اعتراض کارکنان شهرداری قلعه خواجه به علت نداشتن شهردار و عدم پرداخت ده ماه حقوق وبیمه

پایگاه خبری بتاب نیوز : پرسنل شهرداری قلعه خواجه بازهم در سکوت خبری بابت ده ماه حقوق و بیمه و مزایای معوقه و همچنین نداشتن شهردار دست به اعتصاب و اعتراض زدند .
یکی از پرسنل این شهرداری که نخواست نامش فاش شود گفت؛ پرسنل این شهرداری چندین ماه بدون بیمه ،حقوق و سایر مزایا به سر می برند و همچنین به علت اینکه این اداره چندین ماه است بدون شهردار ویا با سرپرست اداره می شود و هیچ تغییری در بدهی و حقوق و بیمه پرسنل ایجاد نشده است ،دست به اعتراض و اعتصاب زده اند.
یکی دیگر از کارگران این شهرداری گفت؛کسی نیست به داد ما برسد چندین مرتبه اعتراض کردیم اماگویا مسئولین مارا فراموش کرده اند این کارگر در حالیکه اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت ده روز دیگر عید است و ما طبق معمول سه چهارسال اخیر باید شرمنده زن و بچه هایمان باشیم و با دست خالی و دنیایی از شرمندگی  به خانه برگردیم.
یکی دیگر از کارگران که بیش از ده سال سابقه کار دراین شهرداری دارد در گفتگو با خبرنگار ما گفت ؛ بی عدالتی و بی توجهی به حق و حقوق کارگران در این شهرداری به اوج خود رسیده ،شورای شهر و عوامل شهرداری باید اختلافات و دودستگی بر سر انتخاب شهردار را کنار بگذارندو به دور از طایفه گرایی و باند بازی فردی را انتخاب کنند که ذره ای از بار مشکلات و بدهی های این شهرداری راکم کند اما دست اندرکاران و تصمیم گیرندگان این شهرداری به جای اینکه التیام بخش آلام کارگران رنج کشیده باشند در حق آنان ظلم و بی عدالتی می کنند و آنان را تهدید به اخراج و تعلیق از کار می کنند.

 کارکنان این شهرداری یکی دوماهی است بر سرکار خود حاضر نمی شوند و با وجود تجمع و اعتصاب و اعتراض  آنها مسئولین شهرستانی و استان  هیچ راه حلی برای پرداخت دستمزد و حق و حقوق معوقه  آنها و همچنین دیگر مشکلات این شهرداری انجام نداده اند و عملا این اداره به حال خود رها شده است/منبع رستاک 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.