×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
۱۵ درصد خوزستانی‌ها هنوز برای واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند

دکتر سید محمد علوی با اشاره به ادامه روند کاهشی بیماری و فوتی‌های ناشی از کرونا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۹۲۸ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کننده به این مراکز نسبت به روز گذشته ۵۷۹ مورد کاهش داشته است. پس از بررسی‌های بالینی و تشخیصی، ۴۳۷ بیمار شناسایی شده‌اند که میزان موارد شناسایی شده نیز نسبت به روز گذشته، ۳۹ مورد کمتر شده است.

وی افزود: در این مدت ۴۹ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان‌ها نسبت به روز قبل یک نفر کمتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که نسبت به روز قبل هشت فوتی کمتر داشته‌ایم.

وی گفت: مجموع بیماران بهبودیافته در این روز یک هزار و ۳۸۷ نفر بوده که نسبت به روز قبل ۵۴۳ نفر بیشتر شده است. تعداد کل بهبودیافتگان در خوزستان نیز ۵۶۹ هزار و ۷۵۵ نفر است یعنی میزان بهبودی در استان ۹۶ درصد است.

علوی با اشاره به تزریق ۷ میلیون و ۴۱ هزار دوز واکسن در خوزستان، گفت: پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۵ درصد و نوبت دوم ۷۳ درصد و  نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۳۰ درصد است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همچنان ۱۵ درصد افراد هنوز برای واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند. ۱۳ درصد نیز در تزریق نوبت دوم و ۵۸ درصد در تزریق نوبت سوم تاخیر دارند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.