×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زمان و جزئیات ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و دوم   

بتاب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان، حسن نبهان با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهرماه ۱۴۰۱در گروه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی برگزار خواهد کرد، گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org آغاز می شود و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان خوزستان زمان برگزاری آزمون دانشپذیری را در روز جمعه مورخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و اظهار داشت: بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با ۲۶ هزار و ۷۲۲ نفر ظرفیت در ۱۸۶ رشته محل برگزار می شود.
وی با عنوان اینکه سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانشپذیری به دانشجویان معرفی شده،گفت: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده وپس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.
ایشان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی و نحوه برگزاری کلاس های مهرماه ۱۴۰۱ از طریق پرتال دانشگاه پیام نوراستان خوزستان به نشانیwww.khzpnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.