×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به اجرای شبکه‌های آبفا خوزستان اختصاص یافت

صادق خلیلیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از این مبلغ، پنج هزار میلیارد ریال مربوط به شبکه آبفای اهواز اختصاص یافته است بیان کرد: این مبلغ به حساب شرکت آبفای خوزستان واریز شده و قرار است بخشی از آن برای پرداخت بدهی‌ این شرکت به پیمانکاران اختصاص یافته است.

وی ادامه.داد: با پرداخت بخشی از این بدهی‌ها، روند عملیات اجرایی پروژه‌های فاضلاب در اهواز با سرعت بیشتری همراه خواهد شد.

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های آبرسانی خوزستان

استاندار خوزستان همچنین با تاکید بر اهمیت اجرای سریعتر پروژه آبرسانی در استان گفت: برابر با مصوبات سفر استانی رییس جمهور به خوزستان، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های آبرسانی اختصاص یافته است.

خلیلیان افزود: پیش بینی می‌شود با تامین این منابع مالی، پیش از تابستان سال ۱۴۰۱ تا حدود زیادی از تنش آبی احتمالی پیشگیری شود.

بر اساس این گزارش، در ۶ ماه گذشته مشکل آب یک هزار و ۱۰۱ روستا در خوزستان برطرف شده است و پیگیری برای رفع تنش‌ آبی در یک‌هزار روستای استان ادامه دارد.

همچنین در راستای اجرای پروژه های فاضلاب شهرستان اهواز، ۱۷۸ جبهه کاری در شهر اهواز فعال هستند که از این تعداد ۸۴ جبهه را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و ۹۴ جبهه کاری دیگر را پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می‌کنند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.