×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
طرح احداث شبکه فاضلاب اهواز ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مهرداد نیکو اجرای طرح فاضلاب این شهرستان را از ابر پروژه‌های عمرانی در کشور دانست و اظهارکرد: این طرح در ابتدای سال جاری از پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصدی برخوردار بود اما با پیگیری‌ها و توجه دولت جدید، روند پیشرفت فیزیکی آن با سرعت بهتری نسبت به گذشته همراه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان یادآورشد: عملیات اجرایی پروژه شبکه فاضلاب شهر اهواز دارای ۱۷۸ جبهه کاری است که یکی از دلایل تسریع در پیشرفت فیزیکی آن را می‌توان توجه‌ بسیار خوب دولت و تامین منابع مالی برای این پروژه عنوان‌کرد.

نیکو افزود: رئیس جمهور در اولین سفر خود به خوزستان بر اهمیت تسریع در پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز تاکید داشت و به همین منظور منابع مالی قابل توجهی برای آن درنظر گرفته شده است.

وی بیان‌داشت: در سال ۱۴۰۰، مبلع هفت هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت که پنج هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال دیگر از ردیف‌های بودجه سال جاری تامین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خاطرنشان‌کرد: طرح شبکه فاضلاب اهواز از ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فنی و زیست محیطی مورد توجه است که با هدف ایجاد رضایت مندی بیشتر در بین مردم، تسریع در عملیات اجرایی این پروژه همواره ضروری است.

در راستای اجرای پروژه  فاضلاب اهواز، ۱۷۸ جبهه کاری در شهر اهواز فعال است که از این تعداد ۸۴ جبهه را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و ۹۴ جبهه کاری دیگر را پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می‌کنند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.