×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی معلمان بطور ویژه دنبال می‌شود

یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در نشست با جمعی از فرهنگیان خوزستان در محل استانداری خوزستان با اظهار اینکه دولت فعلی مردمی است و مهترین اصل در اجرای برنامه های خود را شفاف سازی عملکرد می‌داند، افزود: نه تنها ارکان دولت بلکه همه اعضای شورای نگهبان عنایت ویژه‌ای به دغدغه‌های معلمان دارند و نگاه ویژه‌ای به امر معیشت فرهنگیان وجود دارد.

وی گفت: در بحث استخدام اولویت دولت استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیروهای توانمند و تحولی است و بی شک عدالت در استخدام باید از این طریق دنبال شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدرسه محوری به عنوان یک برنامه اولویت دار در وزارت آموزش و پرورش دنبال می شود، بیان کرد: مهمترین تعریف مدرسه محوری مشارکت دادن دانش آموزان در فعالیت های مدرسه و تمرکز همه فعالیت های تعلیم و تربیت بر مدار مدرسه به عنوان رکن آموزش و پرورش است و البته تحقق این امر تنها با هم افزایی همه ارکان نظام تعلیم و تربیت امکان پذیر خواهد بود.

نوری در ادامه با تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز به عنوان شرکای راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور، اظهار داشت: قدم گذاشتن در مسیر خیران مدرسه سازی توفیق بزرگی است که نصیب نیکان عالم می شود و بی شک خیرین مدرسه ساز با نقش پررنگ خود در امر ارتقای شاخص های فضای آموزشی می توانند در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نقش مهمی را ایفا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خوزستان پایتخت ایثار کشور است، افزود: خوزستان محل عروج شهدای بزرگی است و بی شک جایگاه بالایی در بین همه مردم ایران دارد، دولت نیز با تمام توان در راستای ارتقای شاخص های این استان گام برداشته است چرا که خوزستان پایتخت مردانگی و ایثارگری است.

وزیر آموزش و پرورش عصر امروز چهارشنبه به خوزستان سفر کرد و در بدو ورود خود با استاندار دیدار داشت و سپس از روند اجرای پروژه ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در اهواز بازدید کرد و با جمعی از فرهنگیان استان دیدار داشت.

وزیر آموزش و پرورش فردا پنجشنبه چند پروژه آموزشی خیر ساز را در استان افتتاح خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.