×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
دهه خانه تکانی شهری در اهواز آغاز شد

شهردار اهواز در آیین آغازین این طرح در حاشیه خیابان ساحلی اهواز، در گفت و گوبا خبرنگاران، با بیان اینکه اهواز سال‌هاست که از وضعیت نظافت و خدمات شهری رنج می برد گفت: یکی از سیاست های اساسی مدیریت شهری بهبود وضعیت شهر، برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و در این راستا دهه خانه تکانه شهری با همراهی شهروندان آغاز شد.

رضا امینی افزود: طرح دهه خانه تکانی آغازگر فصل نوینی برای زیباسازی شهر، حذف زواید بصری، رفع مشکل پسماند و مسایل زیست محیطی اهواز است.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهری در این طرح ادامه داد: موفقیت شهرداری، موفقیت همه بخش های حاکمیت است به همین دلیل بسیج همه امکانات و تجهیزات برای تغییر چهره شهر و آغاز تحول در اهواز ضروری است.

امینی گفت: پیرایش شهری، جمع آوری سگ‌های بدون صاحب، ترمیم جداول شکسته، حذف زواید بصری، رنگ آمیزی جدول‌ها، خط کشی معابر، گل کاری در فضای سبز، ساماندهی برخی از مشاعل مانند زباله‌گردها و بازارهای غیر رسمی، ساماندهی تابلوهای صنفی، ترمیم معابر و روشنایی معابر با هماهنگی سایر دستگاه‌های خدماتی و فعال کردن آب نماهای سطح شهر از جمله اقدام های شهری در قالب این طرح است.

این طرح که به صورت رسمی از ۹ اسفند آغاز شد تا ۱۹ اسفند ادامه دارد و در آن تمام سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق هشت گانه اهواز مشارکت دارند.

شهرداری اهواز برای اجرای طرح “شهر زیبای اهواز” که با اجرای دهه خانه تکانی شهری آغاز و تا سال آینده نیز ادامه دارد، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.