×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
معاون بهزیستی: توجه به ستاد استان‌ها رویکرد جدید سازمان بهزیستی است

اصغر کاظمی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید بهزیستی خوزستان، با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بهزیستی خوزستان، از خدمات چندین ساله صدیق راد تشکر کرد و افزود: امیدوارم تلاش مستمر شما ذخیره شایسته‌ای در نزد پروردگار باشد.

معاون امور سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: کار برخی نهادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ویژه و مقدس است که بهزیستی یکی از آنهاست.

رضا نجاتی افزود: کارکنان بهزیستی همواره با سعه صدر، دلسوزی و متانت به مشکلات آسیب دیده ترین اقشار جامعه رسیدگی می‌کنند و امیدواریم مدیریت جدید نیز همچون گذشته با انرژی و برنامه امور را دنبال کند.

غلامرضا صدیق راد مدیرکل سابق بهزیستی خوزستان گفت: با وجود فجایع بسیار در سطح آسیب‌ها و تلاش مستمر همکاران در بهزیستی، بخش بزرگی از فعالیت ما قابل دیدن نبوده و نیست زیرا کار ما به گونه‌ای است که چراغ خاموش حرکت می‌کنیم و خداوند چراغ‌ها را روشن می‌کند.

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی خوزستان نیز در این آیین، گفت: پست ها و مناصب در جمهوری اسلامی، در دست ما امانت هستند و باید امانتداران خوبی بوده و قدردان موقعیتی باشیم که در آن هستیم.

مهران کریمیان با تاکید بر اهمیت رضایت پروردگار، خدمت به خلق و تکریم مردم ادامه داد: خدمت صادقانه به مددجویان توفیقی است که از جانب خداوند به ما ارزانی شده است و امیدواریم دعای خیر معلولان و مددجویان بدرقه راه ما و ذخیره دنیا و آخرتمان باشد.

وی افزود: رویکرد جدید سازمان بهزیستی، توسعه رفاه اجتماعی، خدمات رسانی عزتمند به گروه‌های هدف و  توسعه مشارکت‌های مردمی و  توجه به بحث آسیب‌های اجتماعی است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.