×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
۳۵۰ کیلومتر بزرگراه در خوزستان احداث می‌شود

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی خوزستان اظهار کرد: امروز به دعوت نمایندگان اهواز بازدید از پروژه‌های راهسازی خوزستان به ویژه در شهرستان اهواز در حال انجام است.

وی افزود: در خوزستان در قالب ۱۲ طرح ملی حدود ۳۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با احداث این مسیرهای بزرگراهی عملا اتصال استان خوزستان به دیگر استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و همچنین بخش‌هایی در درون استان، به بهترین شکل مهیا خواهد شد.

خادمی عنوان کرد: براساس برآوردهای انجام‌شده برای اتمام این ۳۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در خوزستان که در حال احداث است، حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است. همچنین مطالعات ۳۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی دیگر نیز به اتمام رسیده است و براساس مصوبه هیات دولت در برنامه داریم تا این ۳۰۰ کیلومتر را به مناقصه ببریم.

وی ادامه داد: مجموعه این طرح حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم ظرف مدت ۴ تا ۵ سال آینده این میزان مسیر بزرگراهی را در خوزستان اجرایی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید از محورهای مواصلاتی شهر اهواز گفت: کنار گذر اهواز دارای چند تقاطع است که باید تکمیل شود. همچنین پل عنافچه نیز از دیگر طرح‌هایی است که باید تسریع و تکمیل شود.

 

منبع: اینا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.