×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
شناسایی بیش از ۱۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۵۸۴ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که این آمار نسبت به روز گذشته یک هزار و ۵۴۳ نفر کاهش داشته است. در این مدت، یک هزار و ۳۳۰ بیمار شناسایی شده‌اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته ۱۶ مورد بیشتر بوده است.

وی افزود: در این مدت ۹۸ بیمار نیز در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن سه مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی‌ها نسبت به روز قبل هفت مورد کمتر بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به سیر پایدار موارد سرپایی و بستری بیماران مبتلا به کرونا بیان کرد: در این روز ۲ هزار و ۱۳۱ بیمار بهبود یافتند که میزان بهبود یافتگان نسبت به روز قبل از آن ۲۸۲ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: ۲۸ هزار و ۸۷۱ بیمار نیز در حال گذراندن ایام قرنطینه خانگی هستند.

علوی با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون در خوزستان گفت: پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۴.۷ درصد و نوبت دوم ۷۱.۹ درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۲۸ درصد است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: روند نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی، رستوران‌ها، سالن های ورزشی، مراکز کسب و کار، پایانه‌های مسافربری و فرودگاه‌ها نشان از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۶۷ درصد دارد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.